Sunday, August 22, 2010

Masalahnya Aku tak Tahu

seandainya aku tahu..
dari awal lagi kukunci hatiku...."pasrah konon,blah ar med oi"
sebelum terukirnya namamu..
dalam setiap aliran darah dan sarafku..

seandainya aku tahu..
akan aku tempis jauh cintamu..
agar aku tak terguris dek sembilu..."ala-ala sembilu kasih tuu"
menambah luka di hati nan satu.. 
seandainya aku tahu..
kau miliknya bukan milik aku..
takkan ku sambut huluran tanganmu..
atau berada disisi menemani dirimu..

seandainya aku tahu..
kata janji bak hembusan bayu.."taman bayu blakang skolah lama dulu..hehe"
hilang di bawa angin yang lalu..
dusta menjadi mainan hidupmu..
telah kujauhkan cinta aku darimu..

seandainya aku tahu..
kau tak mungkin jadi pilihan aku..
dulu.. kini .. selamanya aku tak mampu..
untuk memiliki dirimu..
tak mungkin jua dapat aku sakiti diriku..
hanya kerana dirimu yg penuh palsu.."huh..tak ori gitu"

-no more 2nd 3rd-
-amir-

No comments:

Post a Comment